زیباترین باغ جهان

عکس هایی از زیباترین باغ جهان

عکس هایی از زیباترین باغ جهان

شما را به دیدن زیباترین باغ جهان موسوم به باغ بوچارت butchart دعوت می کنیم. باغی که در جزیره ونکور کانادا و در فاصله‌ی 21 کیلومتری از شهر ویکتوریا واقع شده و سال تأسیس آن به 1904 میلادی می‌رسد.
 
http://www.irannaz.com

یک باغ کاملاً رؤیایی با حدود 20 هکتار وسعت که حقیقتاً شاهکار معماری سبز می‌توان نامیدش.این که اگر انسان بخواهد می‌تواند بزرگترین و زیباترین شعر را در ستایش طبیعت بیافریند و به باور من، باغ بوچارت – که به افتخار رابرت بوچارت و همسرش جین به این نام موسوم شده است – یکی از گوش‌نواز‌ترین و سحرانگیز‌ترین و پرجاذبه‌ترین سازه‌های بشری در ستایش طبیعت است.
 
http://www.irannaz.com

بقیه درادامه مطلب..

 

 

 

در حقیقت شاید بتوان این پردیس افسانه‌ای را مؤثرترین و گویاترین سروده‌ی انسان‌ساز در ستایش مادر طبیعت دانست.جالب این که از این باغ پرشکوه و بی‌مانند سالانه بیش از یک میلیون نفر بازدید می‌کنند و دولت کانادا همزمان با یکصدمین سال تولد این باغ بهشتی، آن را به عنوان یک سند ملی، تاریخی به ثبت رساند.

http://www.irannaz.com

http://www.irannaz.com

http://www.irannaz.com

http://www.irannaz.com

http://www.irannaz.com 

 

برگرفته ازسایتirannaz

نظرات 1 + ارسال نظر
هانا سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ

واقعا سلیقه شما عالی هست هم قالب وبلاگتون بسیارزیباست هم متون وبلاگتون امیدوارم همیشه وبلاگ شما مثل حال پرشوروسلیقه باشد.
فقط ای کاش عکس هایی هم ازباغ ارم منتشر می کردید.

متشکرم امیدوارم این طورباشد که شما می گویید
درباره باغ ارم هم دراولین به روز رسانی تصاویری از باغ ارم را منتشر میکنم به دلیل آنکه باغ ارم هم درزیبایی شهرت جهانی دارد واززیباترین باغ های جهان است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد