خبردرباره وبلاگ

باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت تمامی کسانی که دراین مدت به وبلاگ من سرزده اند نظرگذاشته اندوبا انتقادات خود وبلاگ من را بهتراز آن چه بود کردند 

همان طورکه میدانید موضوع ومبحث وبلاگ من گفتی های شنیدنی بود من ازاین زمان دیگر تغییری به مدت 7 هفته درآن ایجاد نمی کنم زیرا قرار براین است که بعدازگذشت 7هفته موضوع آن را با موضوع مغزفرمانده بدن عوض کنم امیدوارم درمدت 4ماه که وبلاگ من موضوعش گفتنی های شنیدنی بود ازآن نهایت استفاده را برده باشید وهمچنان مخاطب آن باشید  

 

 

 

 

                                                            مدیریت وبلاگ گفتنی های شنیدنی  

 

                                                                       1/2/1392

 

                                                                   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد